Informatie verzameld via deze website wordt niet gedeeld met derden.
Hier kan je het cookie- en privacybeleid van UCLL terugvinden.
Informatie verzameld via deze website wordt niet gedeeld met derden.
Hier kan je het cookie- en privacybeleid van UCLL terugvinden.
Organisatie
Doelen voor de bouwsteen ORGANISATIE
Onze school doet veel inspanningen om leerlingen hun interesses te laten ontdekken én hun volle potentieel in kaart te brengen.
Onze school heeft een gevarieerd aanbod om de zelfsturingsvaardigheden en keuzebekwaamheid van leerlingen te ondersteunen.
Onze school stemt de keuze voor homogene of heterogene klasgroepen af op onze visie op oriëntering.
Onze school voert een data-geïnformeerd oriënteringsbeleid.
Hieronder kan je per doel en subdoel de reflectievragen lezen.
Wil je graag alle reflectievragen bij elkaar voor deze bouwsteen?
Klik dan op onderstaande knop om het overzichtsdocument te downloaden.
DOEL 1
Onze school doet veel inspanningen om leerlingen hun interesses te laten ontdekken én hun volle potentieel in kaart te brengen.
Reflectievragen
Wil je graag inspirerende praktijken ontdekken? Klik dan op de knop hieronder.
SUBDOELEN
Klik op een subdoel om de bijhorende reflectievragen te zien.
DOEL 2
Onze school heeft een gevarieerd aanbod om de zelfsturingsvaardigheden en keuzebekwaamheid van leerlingen te ondersteunen.
Reflectievragen
Wil je graag inspirerende praktijken ontdekken? Klik dan op de knop hieronder.
DOEL 3
Onze school stemt de keuze voor homogene of heterogene klasgroepen af op onze visie op oriëntering.
Reflectievragen
Wil je graag inspirerende praktijken ontdekken? Klik dan op de knop hieronder.
SUBDOELEN
Klik op een subdoel om de bijhorende reflectievragen te zien.
Inspirerende praktijken krijg je te zien door op de knop "Inspirerende praktijken" te klikken.
DOEL 4
Onze school voert een data-geïnformeerd oriënteringsbeleid.
Reflectievragen
Wil je graag inspirerende praktijken ontdekken? Klik dan op de knop hieronder.
SUBDOELEN
Klik op een subdoel om de bijhorende reflectievragen te zien.